Home
Fandomy』 『Povídky』 『Fanfikce』 『Recenze』 『Překlady』 『Admin』 『Akce a soutěže』

neděle 1. ledna 2017

Zdravíčko~

V životě by mě nenapadlo, že se ze svého blogu přestěhuju.
Fakt bych na něco takovýho neměla ani pomyšlení... Ale už to tak asi je.

Můj předchozí blog byl http://kingdom-of-creepypasta.blog.cz/ a průměrná návštěvnost byla okolo stovky za den, prakticky jsem si na něj nemohla nijak stěžovat.
Tak proč jsem jinde?



Řekněme to takhle, jsem nestálá osoba a moc dobře to o sobě vím. Každou chvíli mě přestává bavit něco, do čeho jsem byla před několika okamžiky zapálená. A docela jsem si na to zvykla.
Blog měl název "Kingdom of Creepypasta", tedy království creepypasty. Kdyby někdo nevěděl, Creepypasta je fandom týkající se hororových příběhů, který mě donedávna fakt bavil. Už to budou... 11. 1. to budou už dva roky od chvíle, co jsem fandom objevila, a budu upřímná, tehdy to bylo docela fajn. Tehdy, když jsem hledala stále dokola nové a nové postavy a příběhy. Když jsem byla zvědavé děcko. :D

Založila jsem si o tom blog a začala takovéhle příběhy překládat - a musím říct, že některé z nich mě stále baví. Ale... Jak šel čas, Creepypasta přestala být pro mě vším. Nejdřív to bylo FNaF. Pak anime. Pokémoni. My Little Pony. Furry. Undertale. Vlci. Jet Set Radio. The World Ends With You. Uncharted série. Harry Potter. Final Fantasy. Legend of Zelda. Letopisy Narnie. Hunger Games. Marvel.
Začala mě bavit mimo Creepypastu neskutečná hromada věcí a potřebovala bych seznam, abych si pamatovala, v jakých fandomech vlastně jsem. A i přesto, že jsem se snažila... Tak z některých věcí prostě Creepypasta fanfikci neudělám, ať se budu snažit sebevíc, nejde to. Do některých svých fandomů nechci cpát Creepypastu, a do Creepypasty zase nechci cpát některé své fandomy.

Stejně tak na svůj blog. Byl to blog o Creepypastě a rozhodně by tam neseděly recenze na knihy, marvel fanfikce, moje vlastní povídky... Prostě ne.

A tak se mi v hlavě vytvořil jakýsi nápad. S ním jsem se sdělila několika lidem: napadlo mě, že bych si mohla založit nový blog.

...Setkala jsem se s obrovskou podporou.

Nečekala jsem to, od začátku mého blogu jsem se řídila názory čtenářů a měla jsem za to, že mě chtějí držet na mém blogu a že budou protestovat... Byla jsem nadšená, že mě v mém rozhodnutí podporují.

A chci ještě poděkovat Harunce, že se v chatu zmínila, že kdyby si někdy znova zakládala blog, na blog.cz to nebude. Vzpomněla jsem si tak na svůj blog na blogspotu a rozhodla se založit si další. A wow. Jsem... Spokojená, nadmíru.

O čem tedy tento blog bude?

Povídky, fanfikce, recenze, kresby, cosplaye a moje výkecy. Možná i překlady. Fanfikce na moje povídky. REFka mých OCček. Příběhy mých OCček. Sepsaný roleplaye. Shipfikce.

A co se týče fandomů, bude jich poněkud hodně. Menší seznam je ZDE, avšak neslibuju, že se zde objeví všechny fandomy hned. Zároveň také neslibuju, že bude seznam stálý - dost možná z některých fandomů odejdu a některé zase přibudou, uvidíme~

Každopádně jsem ráda, že konečně (slavnostně xD) otevírám tenhle blog a budu se snažit na něm být aktivní ^.^ Budou tu vycházet i příběhy ze starého blogu, plánuji opravit TCK a publikovat ji zde, plánuju... Mít tenhle blog podle vlastních představ.

Nenechám si do tohohle kecat. Ne, už ne. Můj starý blog byl o tom, že... jsem se řídila čtenáři a jejich názory. Avšak zamysleme se: Pokud čtenáři nebudou, kým se budu řídit? Sama sebou.
❝Blog má být hlavně domov❞, řekla Rainy.
❝Blogeři jsou volní díky slovům, a textu psaného❞, řekla Adís.

A přesně tak to taky chci. Na starém blogu už jsem nezažívala tu blogerskou volnost a striktně jsem se řídila jedním a jediným tématem. Postupem času mě proto přestal blog bavit, a tak byl asi nejvyšší čas přejít na nový. A asi dělám i dobře.

Prostě chci být zase ten nadšený bloger.

Tak... vás vítám na svém novém blogu a doufám, že se alespoň někomu zalíbí ^^
Jo, a můžeme být rádi, že tu už není ten růžový design.
xD






14 komentářů:

  1. Zcela tě chápu a podporuji každý tvůj krok. ☺ Jako blogerka blogerce ti říkám, že ať se rozhodneš jakkoliv, vždy se najdou lidé, kteří tě budou podporovat, milovat a nevím co všechno ☺ a já patřím mezi ně �� hodně obdivuji tvou tvorbu a ač jsem se neprojevovala, vždy jsem tě sledovala �� i na fb-Kingdom of CP tě sleduji �� prostě fanda �� chci říct, že ať se rozhodneš jakkoliv, ten, kdo tě má rád a líbí se mu tvá tvorba, bude tě podporovat �� takže hodně štěstí ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omg, hrozně moc děkuju <3 Tohle jsem ani nečekala, wow~ QWQ Jsi hrozně hodnej člověk QwQ A neboj, budu nadšeně pokračovat ve sledování tvého blogu, protože mi přijde super ^-^ :D Ještě jednou hrozně díky <3

      Vymazat
  2. Nejdříve musím podotknout, že komentovat přes Google+ se mi vůbec, ale vůbec nelíbí.
    Plně to chápu - je škoda za sebou něco takového nechat, ale toto je pro tebe přeci lepší možnost, takže hodně štěstí s blogem, snad se ti tady bude dařit stejně dobře jako na tom předešlém! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč, jestli se můžu zeptat? :D Mě to s G+ docela vyhovuje, ale každej na to má jinej názor, zprvu se mi to taky nějak extra nezamlouvalo, abych pravdu řekla :D

      A neskutečně moc děkuju za podporu, ani nevíš, jak moc to potěší ^w^

      Vymazat
  3. Máš pravdu, chtělo to změnu! Respektuji tvé rozhodnutí a už se nemůžu dočkat na první povídku z tvých oblíbených fandomů a první výkec!:'D
    (Btw, to jsem já! Apple Bee! xD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wowie, Apple!! :3 Děkuju moc, sis! x3 *hugzzz*

      Vymazat
  4. Neskutečně ti fandím, ať ti to vyjde! Ačkoliv jsem z toho byla vážně vedle *ala zasranej bloger blog.cz*, tak se mi zdá, že tady se hodíš víc. A líbí se mi tu. Snad taky bude. A pořád budeš jeden z blogerů, které mám ráda a vždy bude na mém seznamu oblíbených blogů, ne jako reklama, ale jako skutečně vynikající bloger! Těším se na povídky a vše-! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adííííííís QWQ Děkuju moc, fakt hrozně moc <3 Každopádně tvůj blog vypadá vzhledově (i obsahově :'D) mnohem líp x3
      And yo, ty taky budeš v mým blogerským seznamu a budu se snažit aktivněji číst tvoje články, to slibuju! x3 Znova díky~ <3

      Vymazat
  5. Rozumím ti, Sti. Nemám žádný problém se skutečností, že se téma blogu nebude točit jen kolem creepypasty, naopak jsem ráda, protože tu budou povídky a články z fandomů ve kterých mám zalíbení (zalíbení >čti<: závislost (HP, Marvel :D) a tudíž mě to bude moc bavit! Jinak přeju ti Šťastný Nový rok a ať se ti s blogem daří!\(○^ω^○)/ Musím přiznat, že blogspot je o hodně lepší než blog.cz (jo vedu s blog.cz boj :D Dnes jsem si po sto letech vzpomněla, že mám blog).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YEEEY, ANI NEVÍŠ, JAK BEJVÁM HAPPY, KDYŽ U NĚKOHO ZJISTÍM, ŽE JE VE STEJNÝCH FANDOMECH, JAKO JSEM JÁÁÁÁÁ QWQ XD
      A děkuju moc, něco takovýho hrozně potěší x333 Yup, a tobě taky šťastný nový rok x3

      Vymazat
  6. No, aj ja teda prispejem svoj komentár. :D Síce na blog.cz sa mi zdá komentovanie lepšie, ale za to má blog.cz iné nevýhody:
    1. Neukazuje návštevnosti, pretože why not?
    2. Je komplikované na ňom robiť design.
    A našli by sa aj iné nevýhody, ale to je jedno. Som toho istého názoru, bolo by vážne divné, keby na stránke kingdom-of-creepypasta bolo toľko iných fandomov, nakoľko by ľudia čakali, že tam nájdu hlavne creepypastu (alebo že tam bude iba creepypasta). Budem sem chodiť everyday, presne tak, ako na, už teraz, starom blogu. Aj tak mi bude chýbať. ;-;
    Good luck, určite sa ti bude dariť! (pls tú prezívku z Google+ si nevšímaj, ja som Ami XDDD).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já postupem času zjistila, že se mi líp komentuje tady, i když jsem kdysi měla naprosto stejný názor XD
      Co se týče návštěvnosti na blog.cz... to už je od října, žejo? Alespoň u mě to tak bylo :D A s tím designem máš taky pravdu, přijde mi, že většinou má tady blogspot daleko víc možností, ale zase něco, co je na blog.cz, tady nenajdeš, to jsem taky už zjistila :D
      (Zase na blog.cz je fajn, že když chceš smazat článek, tak se úplně nevymaže, ale jenom přesune do smazaných :D)
      A děkuju moc za podporu, dear x3 Já se pokusím k tobě taky chodit every day, snad to budu časově stíhat XD Fakt hrozně moc děkuju *hugs u* :3

      Vymazat
  7. [NINAS] zprvu když jsem šla na blog kingdom of creepypasta tak mě ta zpráva šokovala ale... teď si myslím že je to celkem fajn :3 změny patří k životu že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ohh, tak to mě jedině těší >w< A samosebou patří, o tom žádná! OwO

      Vymazat