Home
Fandomy』 『Povídky』 『Fanfikce』 『Recenze』 『Překlady』 『Admin』 『Akce a soutěže』

pátek 28. července 2017

Kde se skrýváš, yo?

Jesus lidi, doufám, že pochopíte, že mě vážně mrzí to, jak málo jsem tu aktivní.


Polovina prázdnin za námi a já se tady na blogu skoro ani neozvala. To jsem ale ostuda, nemyslíte?

Ráda bych tedy vysvětlila všechny novinky, které se mezitím staly a týkají se tohoto blogu nebo mě samotné.



Čtení

Zatím se mi povedlo dočíst sérii Sedmá věž, všechny tři série Deltory, tři ze čtyř ohromných dílů Odkazu Dračích jezdců, rozečíst několik dalších sérií a rozepsat další a další recenze. Mám tu po ruce tedy dva díly Paladinova proroctví, už druhý díl z Příběhů Septimuse Heapa, dva díly Aley, dívky moře, tři poslední díly Nástrojů smrti, Inheritanci, dvě knihy od autorky Jenny-Mai Nuyen (Nijura, dědictví koruny elfů a Dračí brána), které mne v knihovně upoutaly, a dalších pár ještě na tyto prázdniny plánuji přečíst. Jsem mimo jiné schopná přečíst jednu knížku (byl to Magyk, první díl Příběhů Septimuse Heapa) za jeden den, jenomže potom trochu pokulhávám ve psaní recenzí. A zveřejňovat je? No to je vůbec v háji :D
Plus vůbec nestíhám číst od lidí na Wattpadu nebo blozích, což si taky zatraceně dlouho plánuji. A vadí mi to :D
Jenže kromě toho všeho se mi tu naskytl další problém, který docela žere čas...

Hraní

Víte, aktuálně trávím první ze dvou týdnů u babičky a nějakým zvláštním způsobem jsem se rozhodla, že bych si sem mohla (znova) stáhnout World of Warcraft.
Kdysi jsem tu měla WOTLK, teďka jsem sem natáhla Cataclysm. Jenže jsem byla zvědavá, jak vypadal Azeroth ještě před Cata, Lich Kingem nebo TBC, a tak jsem si stáhla úplně první WoWko - Classic Vanilla. 
Jo, nevydržela jsem u toho nijak extra dlouho, ale nevadí :D
Jenže potom mě napadlo, že když už tu máme i Vanillu, tak proč nestáhneme i Legion?
Takže tu v posledních dnech brouzdám jako Demon Hunter v dungeonech v Kalimdoru a Eastern Kingdoms. (Teď mě napadá, jak nesmyslně to musí znít pro lidi, kteří WoWko nehrajou. Sorry, guys :D)
Pokud by někdo chtěl dát hru, jsem tam přes Monster-WOW nebo Firestorm, tak se když tak ozvěte :D

Psaní

Pravda, zdá se, že hrozně málo píšu. Důvod?
Tak si představte, že mám nápad na deset, slovy deset povídek do soustavy Nortígrain (Může to být matoucí, že se tak jmenuje jak soustava, tak jeden drak. Počkejte si, pojmenovala jsem tak i jedno místo :D). Jenže nastává problém, že sice mám nápad, ale vůbec nijak není vyřešené prostředí děje. Ano, když teď nehraju, tak sedím nad mapkami a vyznačuji tam jednotlivá pohoří či řeky, které by se tam hodily :D
Taky bych brzy mohla dopsat DTS a začít to zveřejňovat, jenže kdo ví, zda se k tomu dostanu? :D
Mimo jiné chci zapracovat i na Guardians a starém dobrém MoCčku, které mám už domyšlené do hlubších detailů, hih :3
Otázka je, zda se mi do toho bude opravdu chtít hned teď, nebo si sednu ke hře čí vodovkám :D

Kreslení/Malování

V poslední době mě docela chytlo kreslení portrétů tuší a jejich následné vybarvování vodovkami - čehož jste si ostatně mohli všimnout na mém novém art instagramu -> artist_stiak :3
To však taky zabírá nějaký ten čas, co si budeme povídat :D Ale díky tomuhle jsem stvořila spoustu dalších postav a dostala plno nápadů na již rozpracované příběhy!

Blogy

A jéje, tak jsme u tohohle odstavce.
Nijak extra jsem se netěšila na vysvětlování tohoto bodu, jelikož jsem se bála, jakou složitost z toho zase utvořím. Ale budiž, alespoň to zkusím :D
Před nedávnem mi došlo, že pokud budu mít na blogu věci, které se mi sem hodit nebudou, přestane mě to za chvíli bavit. 
Asi se mě teď chcete zeptat, proč je tam tedy mám, že?
No dobrá, jsou tu věci, které mi tu překáží, ale potřebuji je.
Creepypasta, charakteristiky mých postav (REFka :D), mapy světů či mé staré příběhy. Všechny bych tu ráda měla, ale s nimi je toho tady trochu moc a je obtížnější se v tom vyznat, navíc se mi nechce do tohoto blogu cpát Creepypastu, nevím, k čemu mi tu jsou REFka postav, staré příběhy mi tu překáží.
Co s tím?
Jo, už je to všechno pryč.
Ale ne pryč napořád, nemějte strach. 
Udělala jsem něco, co by napadlo snad každého, a po tom, co jsem si s touto myšlenkou chvíli hrála, jsem to opravdu uskutečnila. 
Všechno jsem to přecpala jinam.

A mám z toho radost! Nerada uklízím, pravda, ale nesmírně mě baví přeorganizovávat věci!

Tudíž máme nový blog jen na Creepypastu (Oh, Stiaku, proč jsi to tímpádem všechno mazala z toho starýho? :D (Odpověď: Nelíbil se mi a chtěla jsem své bývalé čtenáře nahnat na tenhle blog xD)), nový blog s mapami mých světů a postavami, nový blog na mé staré příběhy a nesmyslné věci bez děje, při kterých popisuji světy, ve kterých se mé příběhy odehrávají. No yay!

A taky jsem někde chtěla využít ty designy, se kterými jsem si kdysi vyhrávala :D

Staré příběhy & Popisování světů


Creepypasta


Postavy z příběhů & Mapy světů


Darktown

Ještě jednu věc by měli čtenáři mého blogu vědět.
Byla jsem přizvána do práce na jistém Creepypasterském webu, kde budou přibývat překlady a různé příběhy - a já na této stránce nyní také figuruji a velmi ráda bych ty Creepypasta fanoušky, kteří na mém blogu jsou, přesměrovala právě tam. Doufám, že se vám bude tento projekt líbit :D


Nuže, snad jsem vám teď pověděla o všem, co jsem říct chtěla! :D 
Doufám, že i přes mou doposud nízkou aktivitu budete stále tento blog navštěvovat a přijmete omluvu za lenost, se kterou jsem musela bojovat, abych přidala něco dalšího :D Brzy se těšte na další úpravy blogu (ještě tu mám po věcech, které jsem šoupla na jiné blogy, nějaké mouchy :D), články o kresbách a malbách, recenzích na Sedmou věž a další knihy, a snad zanedlouho přibudou i příběhy!

2 komentáře:

  1. Odkaz dračích jezdců a Septimus Heap, já jsem se asi vrátila pár let do minulosti a najednou mám strašnou chuť v té minulosti zůstat a přečíst si to znovu napoprvé a prožívat to znovu úplně stejně. Uííííí...

    OdpovědětVymazat
  2. Sparkie... TAK JA PRÍDEM PO DLHOM ČASE KONEČNE NA TENTO BLOG A ZISTÍM, ŽE MI MÁME TERAZ S TOU AKTIVITOU ROVNAKÝ PROBLÉM! XD
    Ten darktown je super, som rada, že v tom spolupracuješ. :3 Teším sa na tvoje články :33

    Ami

    OdpovědětVymazat