Home
Fandomy』 『Povídky』 『Fanfikce』 『Recenze』 『Překlady』 『Admin』 『Akce a soutěže』

středa 2. srpna 2017

|| Knižní recenze || Sedmá věž: Pád

The Seventh Tower: The Fall

Related image




Autor: Garth Nix
Rok vydání: 2002
Počet stran: 173
Nakladatelství: Egmont
Žánr: Fantasy
Série: Sedmá věž
Hlavní postavy: Tal, jeho matka, sourozenci a prastrýc Ebbitt, Milla, Sushin a další~

Pohled, ze kterého je kniha psaná: Er-forma, kde se objeví sem tam i Talovy myšlenkové pochody.

Příběh:
Tal, jeden z Vyvolených v hradu, je na vše téměř sám. Jeho otec se ztratil a matku má těžce nemocnou, takže se o své dva mladé sourozence musí postarat bez pomoci kohokoliv z okolí, a najdou se lidé, kteří mu vše ještě ke všemu ztěžují. Tal si dává za úkol sehnat někde silný slunokam, který by mohl jejich rodinu ochránit, avšak veškeré způsoby doposud selhaly. Zbývá mu jedna možnost, kterou ještě nezkusil: ukrást slunokam z věže, kde tyto mocné kameny vyrůstají...

Proč jsem knihu četla?
Nuže, to jsem takhle jednou zamířila do knihovny... A začala procházet uličku, kde jsem našla knihy, které mne zatím nejvíce zaujaly. Oči mi spočinuly na této sérii o několika krátkých knížkách s zajímavě vyhlížejícími názvy, a tak jsem si řekla, že toho moc není a působí to dobře!

Osobní pocit:
Svět, ve kterém se děj odehrává, mne sice ze začátku příliš neoslovil, ale jak jsem si na něj začala postupně zvykat, zalíbil se mi a těšila jsem se z možnosti si tuto sérii číst :3 První díl mi zprvu přišel jaksi chabý, ale za to mohla jen má prvotní skeptičnost, které jsem se zanedlouho zbavila ^^

  7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat