Baby | Five Nights at Freddy's



Ohohohoh, byla to Ami, která mě vyzvala k cosplayi na Baby, anebo někdo jiný? Nějak si to nevybavuju... No nic :D 

Každopádně jsem se konečně rozhodla, že to fakt zkusím :>


Awhh.
Nuže... chtěla bych mimo jiné dodat, že to bylo hodně narychlo a... nemám červenou paruku. :D 
Proto jsem použila zrzavou s tím, že bude nutno využít hodně červený filtry xD


Ale... zas až tak blbě to taky nedopadlo c:



Áno, pak tu mm i filtry, kde není vidět červená skoro vůbec... a i tak, líbí se mi to! :3



Nya, tady si přijdu docela dobře -w-

Pak tu je jeden gif...radši jenom jeden, abych byla upřímná xD


Následuje jakési glitchy thingu... Protože jsem se rozhodla si s fotkama trochu pohrát :>








Čím déle se na ty fotky dívám, tím trapněji si přijdu... xD Mimo to, pak jsem zkusila, jak by to asi tak vypadalo s bílou parukou... oh my god cítím se crappy, ale budiž! xD



A víc toho sem asi nedám, hodlám si zanechat alespoň trochu své důstojnosti... Ne, dělám si srandu, docela se mi to i líbí (i přes neskutečnou zacuchanost paruky nesprávné barvy) a popravdě jsem si celý tenhle nedlouhotrvající cosplaying užila :D Netuším, jestli budu někdy dělat update tohohle cosplaye, ale dost o tom pochybuji, protože mojí cosplayerskou prioritou pravděpodobně bude alespoň nějaký slabší pokus o mou postavu z World of Warcraft. Ale o tom až někdy příště.... :3

Doufám, že se tyhle cosplaye alespoň trochu líbily xD

Komentáře

  1. Čím viac cosplayov, tým mi prídeš viac sympatická ;P
    Fotka s glitchom je vážne super x3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omggg, tak to mě těší >w< Děkuju moc ^^

      Vymazat
  2. Ami

    Oh gosh ty si spravila tak epik cosplay na Baby! ×) Btw ja som to nebola, to Honchrow ťa vyzvala (le slonia pamäť... vtipkujem, v skutočnosti si napamätam ani to, čo som mala včera na večeru). XD Ale zas si pamätám, že som ťa inšpirovala k Undertale obrázku, na ktorý sa fakt teším. :3 A samozrejme aj na tvoje ďaľšie cosplaye, hrozne sa mi páčia! >_< Si moja obľubená cosplayerka. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jesus christ, děkuju moc x3 A díky za připomenutí, já si na to fakt nemohla vzpomenout... xDD Znova děkuju moc, a s tím Undertale fanartem snad brzo pohnu, i když nevím, protože poslední dobou moc nekreslím xD

      Vymazat
  3. Uděláš další FF na creepypastuu? :O :D Hehe, já jsem jedna líná lemra která vždycky četla, ale nikdy nekometovala :D i na tvém starém blogu :D Jsem se dokopala noo...😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím seee, mám v plánu tady vydat Animal a dopsat k tomu i pokráčko, snad mě pak napadne ještě něco x3

      Vymazat
  4. Ten gif je bomba! A zrzavá paruka nevadí, vypadá to alespoň originálně a zajímavě!:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Co nejdříve na tvůj komentář odpovím, děkuji za něj! :3

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~