Spřátelené blogy

Říkejte jim, jak chcete. Pro někoho to jsou Affs, pro někoho SB, já jim ale mnohdy říkám ❝Ti, se kterými jsem uzavřela příměří❞. No co, je to super název, ne? XD

Chcete se spřátelit? Klikněte zde!

Blogy v seznamu postupně přibývají, kdyby vás to jen tak shodou okolností zajímalo o(≧∇≦o) A nijak to tu neřadím dle oblíbenosti, jde jen o to, kdo mi kdy přijde na mozek a kam ho mezi ostatní šoupnu, brzy to však začnu řadit dle abecedy o(^▽^)o



Ami


http://ami1987.blog.cz/
S Ami se znám dlouho, už od začátku jejíhlo blogu, a shledávám u ní podstatné zlepšení. Píše o fantasy tématech i děsivých Creepypastách, kromě toho i překládá příběhy a musím říct, že si ji lidé oblibují, alespoň podle toho, co pozoruji ^^

Adís

http://naruto-povidky-adis.blog.cz/
Byla úplně prvním člověkem, který kdy zavítal na můj creepypasta blog, a místy ho navštívila i v dalších dobách. Mezitím jsem se s ní stihla alespoň trochu seznámit formou chatů a přijde mi jako nesmírně milá dívka, jejíž styl psaní mi opravdu dost sedí! QwQ


Alienee

http://ups1de-d0wn.blog.cz/
Když jsem se do jejích článků pořádně začetla a poznala, co všechno máme společného (hlavně fandomy xD), fascinovala mě a inspirovala i ke sledování dalších seriálů owo
Je mi nesmírně sympatická, dokonce jsem si na ni musela sehnat i kontakt >w< Pamatuji si ji ještě ze starého blogu, kterým mne zaujala, a velmi doufám, že se jí v tom novém povede stejně dobře, snad i ještě lépe! x3

Sisi


http://fineline.blog.cz/
Tato blogerka a její práce mě svým způsobem hrozně zaujaly a už jsem to tu na blogu i jednou zmiňovala. Přijde mi sympatická a těším se ze čtení na jejím blogu, ať už jde o deníčky, výkecy, ale také příběhy a podobné! :3

Stringless Puppet

http://stringlesspuppet.blog.cz/
Jako blogerka se s ní znám poměrně dlouho. Je to velmi milá holka s fascinujícím myšlenkovým světem a to, že jsem jí kdysi dloouho nenavštěvovala, mě nyní docela mrzí. Můžu to však napravit! OwO

LM


Není to dávno, co jsem na ni narazila, ale poté, co jsem o sobě dala vědět prvním komentářem, byla rychlejší a rovnou se zeptala o spřátelení x3
Její blog je plný příběhů, recenzí a dalších věcí, je to fanynka fantasy a jak tak píši tento souhrn, dostávám pocit, že jsme si v blogových tématech hodně podobné x3
Je mi sympatická a já ji budu velmi ráda navštěvovat x3


- - - - - -

Pak zde máme ještě další podkategorii - Oblíbené blogy. Jedná se o blogová místa, která mne zaujala, ale třeba jsem zatím nebyla schopná požádat o přátelství.


Komentáře

Okomentovat

Co nejdříve na tvůj komentář odpovím, děkuji za něj! :3

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~