Spřátelíme se?

Seznam spřátelených blogů



Jistě znáte takové ty seznamy spřátelených blogů neboli ❝affilates❞ na cizích stránkách. Ráda bych zezačátku upozornila na to, že si s někým hned tak blog nespřátelím. 


Proč vlastně? Nuže, řekněme to tak, že spřátelení blogů chápu jako šanci poznat se s někým novým a že nejde jenom o bezmyšlenkovité odkývání šance sehnat si další komentáře pod vaše články. Možná to je divný, ale já něco takového vidím jako nové přátelství a přikládám tomu trochu větší význam. Mimo jiné, pokud chcete blogy spřátelit, napište pod otázku číslo 6. odpověď, která se otázky vůbec netýká (Můžete se mi tam rozvyprávět o nějakém tématu které vás fascinuje, to je na vás, ale věk blogera není něco, co by mne skutečně zajímalo - protože i velmi mladý člověk může psát jako profesionál, zatímco i starší bloger může psát velmi špatně. Nikoho nechci urazit, myslím to obecně.), abych věděla, že jste tehle článek přečetli a neproscrollovali jste ho až k registraci. Prostě pojistka, hah :D Navíc se nechci dočkat toho, že několik osob z mých spřátelených blogů bude pod mé články psát komentáře zcela mimo téma, anebo napíše suše ❝dobrý❞, ❝hezký❞ anebo spoustu podobných slov nebo vět, ze kterých bych ani nemohla poznat, že člověk mé články četl. 
A pokud chcete mluvit pod článkem mimo téma, můžete svůj dotaz, oznámení nebo cokoliv dalšího šoupnout do shoutboardu, který jsem přímo pro tuhle stránku vytvářela. 
Nuže, nebudu dál otálet a půjdu rovnou ke způsobu, jak si se mnou spřátelit blogy. Doufám, že jste si ten blok textu tady nahoře ↑ přečetli :D 

Jelikož jde o blogy, které budu navštěvovat a s radostí je číst, rozhodně nepůjde o to, abych mezi tyto spřátelené blogy přidala někoho, kdo mi přijde nesympatický, kdo se zajímá o věci, které nezajímají mě - v čem by poté byl smysl? Budu se snad nutit do čtení článků, které mě naprosto nezajímají, a to jen proto, abych následně mohla vyměnit pár komentářů s jejich autorem? To je naprostý opak toho, co v blogerství vidím já. Nucení se do čtení pro mě nezajímavých článků mi stačí ve škole, chápeme? :D

Asi bych už mohla přestat kecat a napsat ta zatracená pravidla a způsob přihlášení se. No, no, jak je sakra možné, že mi jde psaní tak pomalu, když se při informačkách tak bohatě rozkecávám? V tom bude nějaká černá magie, vím to >. >

Pravidla pro registraci: 

1. Jak to už u tohohle principu přátelení blogů chodí, vzájemně se přidáme mezi své seznamy. Pokud si tedy nějaký seznam vedeš. Pokud na tom seznamu už nějakým zázrakem jsi, bude to tím, že se mi tvůj blog už líbí :3

2. Vzájemně si budeme chodit na blogy - nevyžaduju žádný stanovený čas, žádné ❝každý den❞, ❝každý druhý den❞ nebo ❝každý týden❞, žádné vymazávání ze seznamu, nechodíš-li ke mně pravidelně, prostě přijď, kdy k tomu budeš mít náladu a čas. A doufám, že pochopíš to samé i z mé strany ^^

3. K návštěvám blogu a čtení na něm se vztahuje i komentování. Není to nutností a já po nikom komenty nevyžaduji, ale vždycky nějaký ten komentářík týkající se tématu potěší :3

4. Pokud se se mnou vůbec chceš spřátelit, nebo jak bych řekla spíš, požádat o spřátelení, pro jistotu omrkni, zda máme vůbec společné zájmy - to můžeš zjistit na článku pojednávajícím o fandomech, ve kterých se vyskytuji, nebo přímo na mém adminském profilu. Protože pokud si s blogerem jaksi nemám co říct, nemělo by žádné to ❝spřátelení❞ smysl, co?

Pravidla se mi vytvářejí těžko, jen co je pravda, nejradši bych totiž žila ve světě tvořeným jen mými přáteli a jakákoliv pravidla prostě zbourala (ať žije svobodaaaa!)

Tak, pravidla už znáte, co? A teď jak se přihlásit o spřátelení blogů? (Docela přemýšlím, zda o to vůbec někdo bude stát :DD No, snad nakonec jo xD)

Registrace:

1. Pověz mi své jméno/přezdívku, pod kterou se prezentuješ ^^
2. Rozhodně přidej odkaz na svůj blog! :3
3. O čem tvůj blog je? Rozepiš se klidně na několik řádků a neboj se tu mluvit o sobě, budu mít radost, když si budu moci přečíst, co o svém blogu píšeš a jaký vztah k němu máš (・ω・)っ
4. Čím jsem si zasloužila, že se chceš blogově spřátelit zrovna se mnou? Zaujala jsem tě, nebo si myslíš, že tě teprve v budoucnu nějak zaujmu? OwO
5. Jak velkou aktivitu na tvém blogu ode mě vůbec očekáváš? OvO
6. Kolik je ti let?
7. Jak dlouho bloguješ, píšeš nebo se jinak věnuješ tématům, o kterých na svém blogu píšeš?
8. Opravdu tě zajímají mé články, můj styl psaní, má fantazie, že se takto hodláš spřátelit?

Odpovědi na tyto otázky můžete jednoduše pustit do komentářů - co nejdřív se vám na ně pokusím prostřednictvím nějaké kontaktovací možnosti odpovědět tak, abyste o tom věděli ^^


Komentáře

  1. Ami

    Neviem, či má u mňa cenu sa spriateľovať, aj tak ťa už dávno sledujem na blogu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsi první, koho jsem do toho článku začala psát! xD

      Vymazat
  2. 1. LM
    2. http://spisovatelske-patalie.blog.cz/
    3. Takže, ja milujem písanie príbehov a to najmä fantasy, ktoré si dávam na blog, milujem tiež čítanie a delím sa o recenzie, chcem však zároveň pomáhať amatérskym spisovateľom ako som ja a preto občas uverejním i niečo užitočné :D Mám rada anime a rozmýšľam o zavedení rubrík s ich recenziami a recenziami na doramy :D Som škrečok na knihy, takže ich už nemám kam dávať, ale i tak mi každý mesiac pribúdajú nové :)V podstate však píšem o všetkom, čo sa týka písania, kreativity a mojej tvorby :)
    4. Zaujala si ma svojou tvorbou a príspevkami. Mám podobné fandomy a ja si vždy rada kuknem nejakého toho cosplayera. Mám rada kreatívne osobnosti a páči sa mi tvoj štýl písania.
    5. V podstate mi je jedno ako prídeš, budem rada, ak ťa raz začas vzhliadnem pri niečom, čo ťa zaujme :)
    6. To nie je dôležité, ale nejak sa tým netajím - 27
    7. Blogujem už od svojich 14-15 rokov, začalo to blogom o reálnom vampyrizme, pokračovalo recenzovaním anime a skončilo písaním vlastnej tvorby s tým, že vyššie zmienené témy sú stále mojimi koníčkami. Som adminkou fóra s témou reálny vampyrizmus a paranormálne javy :)
    8. Inak by som si neprešla takým dlhým vypisovaním jednej prihlášky :D :D :D A pár razy som tu bola už i predtým ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám nesmírnou radost z toho, že jsem zaujala :'3 Tvůj blog mne okouzlil a několikrát jsem ho tak nějak navštěvovala, ale nikdy jsem nenapsala komentář, protože jsem chtěla s prvními komentáři pod tvými články i požádat, zda nebude vadit, když tě přidám mezi své Spřátelené - ale nakonec to vyšlo ještě jinak a tys byla rychlejší :D
      Je mi ctí, že s tebou mohu uzavřít blogové přátelství :'3

      Vymazat

Okomentovat

Co nejdříve na tvůj komentář odpovím, děkuji za něj! :3

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~