|| Knižní recenze || Deltora III: Dračí hnízdo

Deltora Quest 3: Dragon's Nest




Autor: Emily Rodda
Rok vydání: 2003
Počet stran: 167
Nakladatelství: Fragment
Žánr: Fantasy
Série: Deltora (3. série, díl 1.)
Hlavní postavy: Lief, Barda, Jasmína, Pán Stínů nebo také deltorští draci

Pohled, ze kterého je kniha psaná: Pohled Liefa, Bardy a Jasmíny, Er-forma.

Příběh:
Lief, král Deltory, se dozvídá o důvodech, proč jeho země stále strádá. Samosebou jsou tyto problémy spjaty s Pánem stínů, avšak mimo to tu hraje roli i fakt, že království postupem času přišlo o draky.
Ze starých letopisů a zápisků Dorana Drakomila se dozvídá o čtyřech sestrách, zlotřilých výplodech Pána stínů, které brání jeho zemi v rozkvětu. Spolu se svými přáteli, Bardou a Jasmínou, se tedy vydávají na další utajovanou výpravu ve snaze zničit všechny čtyři Sestry a probudit sedm zbylých draků Deltory.

Díky Pásu, který tento král nosí stále u sebe, si dokázal získat náklonnost draka, jehož území patří kamenů Topasu. Avšak bude to tak snadné i s ostatními draky? Dalším problémem je to, že se dračí zavázali Doranu Drakomilovi, který je přesvědčil ke spánku, že nepřekročí území jiného draka, tudíž mu nemohou jeho spojenci pomáhat po celou dobu jeho cesty...

Proč jsem knihu četla?
Nakonec jsem se přeci jen rozhodla pustit se i do třetí série dobrodružství krále Liefa a jeho přátel po Deltoře - a to hlavně z jistého (dračího) důvodu, hih QwQ

Osobní pocit:
Ah, to je salva vzpomínek! Mám pocit, že tento díl jsem si jako jediný kdy četla - přestože si myslím, že jsem kdysi četla i další, no ne snad? Well, asi si na ně nepamatuji tak dobře :D Ale díl byl vyvedený a líbil se mi! A ti draci, aw!

 8/10

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~