INKTOBER 2017 - Den #6 - Souboj


S Inktoberem to vzdávám.

Byla jsem hrozně nadšená, když začal, ale tak nějak mě to nadšení opustilo, bere mi to čas, obtěžuje mě to a nebaví mě to. Nejsem v kresbě tuší tak dobrá, jak bych chtěla být, potřebuju alespoň nějaký pořádný trénink mimo zraky internetu.

Hrozně moc své kresby do této challenge uspěchávám a brzy se mi opravdu znechutí. Není jediná kresba, která by se mi tam prozatím líbila... xd Asi zůstanu u tuše & vodovek nebo pastelek, ale tohle prostě nejde, vždyť dělám jen linearty, nic víc :d Příště se snad zapojím, ale tohle už vážně nedávám :D Radši si budu kreslit, kdy chci a co chci,... Vlastně se tu můj vnitřní odpor k zadaným pravidlům zase projevuje. No bezva. :D

Takže... To takhle prostě nepůjde, mám na tento měsíc i jiné věci a Inktober mě jen zdržuje a nepřináší mi takovou radost, jakou bych si představovala... Vlastně mi to nenese už žádnou radost, takže to nemá cenu ;w;~ A nechce se mi každý den přidávat obrázek, se kterým nejsem tolik spokojená, na Instagram, Deviantart, Twitter, Tumblr, 3 FB stránky a blog. Radši něco, co mi zabere více dnů, ale bude to propracované. S tím musíte souhlasit, ne? ^w^

Na obrázku měl být Link vs Dark Link, ale zase se mi to tak nějak vymklo, takže to snad vyjde jindy~




Komentáře

  1. Sice mě mrzí, že inktober opouštíš, protože se mi tvé obrázky fakt líbí - tohle bych nikdy nedokázala, kreslit z hlavy a ještě k tomu tuší Q_Q Ale rozhodně chápu, že věnovat se tomu každý den dá extrémně zabrat O_O

    OdpovědětVymazat
  2. To mě moc mrzí, chodila jsem sem sledovat tvé Inktober příspěvky, ale pokud tě to nebaví a máš ohledně toho až tak znechucené pocity, pak se nedá nic dělat a bude nejlepší, když se zase vrátíš k něčemu, co tě bude naplňovat radostí. :) Ale upřímně ti, co dokážou denně přidat obrázek po celý měsíc musí být z jiné planety! :D Vždyť je to tak šílené, to nemají životy?! :D Ale chci jen dodat, že i když tobě se tvá vlastní díla moc nelíbila (jak už to tak bývá), mně se líbila hrozně a ráda jsem se na ně sem chodila dívat. Takže trénuj a zveřejňuj! ^u^)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Co nejdříve na tvůj komentář odpovím, děkuji za něj! :3

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~